پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4406
-
الف
+

سریال «رعد و برق» در پاییز کلید می‌خورد

بهروز افخمی از شروع ساخت سریال «رعد و برق» در فصل پاییز خبر داد

به گزارش آی‌فیلم به نقل از تسنیم، بهروز افخمی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم،  گفت: سریالِ «رعد و برق» روایتی از سیل اخیر است که درگیر تحقیق و نگارش آن هستیم و قرار است این سریال ۲۵ قسمتی را برای رمضان ۹۹ شبکه پنج سیما آماده کنیم.

وی با اشاره به پیش‌تولید این سریال تلویزیونی، گفت: این روزها علاوه بر تحقیق‌های میدانی و مطالعاتی، فیلم‌های گرفته شده از حوادثِ سیل را نیز بررسی می‌کنیم. با افرادی که در این حوادث بودند صحبت‌هایی انجام می‌شود و فیلمنامه را می‌نویسیم. البته یک مقداری هم ساخت استخر در دستور کار است. همه شهرهایی که این اتفاق در آنجا افتاده مدنظرِ سریال «رعد و برق» است؛ از آق‌قلا و گنبد کاووس گرفته تا گرگان، گلستان، سیمین‌شهر، بندر ترکمن. در این شهرها فیلمبرداری داریم و بخش‌هایی از سریال هم به تهران اختصاص پیدا می‌کند. در خرم‌آباد، پلدختر، کرمانشاه، اندیمشک، سد کرخه، اهواز، سوسنگرد، شادگان و خیلی از شهرهای دیگر مورد نظر روایت ما خواهند بود.

کارگردان سریالِ کوچک‌جنگلی و مجری برنامه «نقد سینما» در پاسخ به این سوال که آیا فضای سریال کمدی و حادثه‌ای خواهد بود، افزود: این سریال فضایی حادثه‌ای با لحن شوخ‌طبع دارد همراه با موقعیت‌های کمدی که مخاطب را درگیرِ یک روایتِ همه‌جانبه و جذاب می‌کند. کمااینکه خود سیلاب‌های اخیر هم برای خیلی‌ها بیشتر نوعی ماجراجویی بود.

افخمی در خصوص ترکیب بازیگران، ‌ تأکید کرد: به بازیگران زیادی فکر کرده‌ایم امیدوارم بازیگران اصلی آن‌هایی باشند که من به بازی و کاربلدی‌شان علاقه دارم و بارها با آن‌ها کار کرده‌ام. فعلاً آتیلا پسیانی و عبدالرضا اکبری جزء بازیگران اصلی این سریال هستند. روی آن‌ها حساب باز کرده‌ام دیگران را نمی‌دانم. چون در پاییز کلید می‌خورد، زمستان تصویربرداری داریم و یک ماه و نیم در بهار هم این فیلمبرداری ادامه خواهد داشت. نمی‌دانیم وضعیت بازیگرانِ مورد نظرمان چطور است. این سریال حدوداً ۱۰ تا ۱۵ شخصیت اصلی و بیش از صد شخصیت فرعی با داستان‌های فرعی دارد.

لازم به ذکر است، سریال «رعد و برق» به موضوع سیل خانمان برانداز بهار 98 در ایران می‌پردازد.

م ه / ا ز

نظر شما
ارسال نظر